Μαυρίστε κάθε Πράσινο «πολιτικό». Μ’ ένα σμπάρο, δυό τριγόνια.

του Αρχαιπτέρυγα
 
Δεν έχω ασχοληθεί με κομματικά ή με πολιτικά (εεε… εν τάξει, δεν γουστάρω πολλά ευρωμνημόνια, και δεν μου αρέσει να με δουλεύουν και να με καταπιέζουν) αλλά αν δείτε πόσο
έχουν «πρασινίσει» τα κόμματα, και εάν, ασχέτως μοντέλου οικονομικής διαχείρισης ψηφίσετε με κριτήριο το «μαυρίστε τους πράσινους», εάν η μπακαλική μου είναι σωστή, βγάζετε:2% + 17% + 4% + 3% + 1,5% + 1% + 3% + 3% + 2.75% = 37,5%

Δεν έχω ιδέα εάν αυτό βγάζει …Κυβέρνηση, αλλά εάν η αντιπρασινάδα μοιραστεί σε μεγαλύτερα κόμματα βγάζει Συνταγματική αναθεώρηση, χαχαχάαα.

Την εκτίμηση ψήφου την πήρα από εδώ, και το δίκαννο από εδώ.  Συγγνώμη, αλλά ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται.  Μάυρη προπαγάνδα αυτοί, πράσινη εγώ. Αγαπάτε τα ζώα! Η φιλοζωική παράταξη των Πράσινων…  Animal sex brothels. Bestiality Lifestyle.  Οι Πράσινοι απαιτούν φορολόγηση των προβάτων…  Η WWF συνιστά να υιοθετήσετε ένα ζωάκι … Και πάει λέγοντας… (Από εδώ).
 
 
Σχολιάστε

